Гарантійний лист: зразок

9 травня 2022
7328
Середній бал: 5 із 5
експерт, член Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби України, Київ

Отримали від виробника гарантійний лист для тендера? Переконайтеся, що документ оформлено правильно. Дізнайтеся, які реквізити мають бути на «гарантійці», хто підписує документ та коли печатка — обов’язкова?

⚡️ СПЕЦПРОЄКТ: ЗАКУПІВЛІ В ЧАС ВІЙНИ ⚡️

  

Гарантійний лист — це один із видів службових листів.

Його складають, щоб підтвердити фінансово-розрахункові зобов’язання або певні угоди, умови. Найчастіше гарантійні листи оформлюють, щоб підтвердити оплату, рідше — щоб гарантувати, що своєчасно та якісно виконають роботи, нададуть послуги, доставлять товари.

Такі листи мають бути точними, лаконічними та містити однозначні формулювання.

Гарантійний лист може містити прохання виконати роботи, поставити обладнання чи товар, надати послуги тощо. У такому разі юридично важлива формула «Оплату гарантуємо» наприкінці листа.

☝️ Новий порядок закупівель в умовах воєнного стану

Оформлення гарантійного листа

Загальні вимоги до оформлення гарантійного листа такі ж, як до службових листів, однак є певні особливості.

Так, гарантійний лист оформлюють на бланку для листів, форму якого затверджує локальний нормативний акт організації — Інструкція з діловодства.

Відхилення учасника закупівлі за кримінальне правопорушення

Зразок гарантійного листа 2021

Здебільшого в гарантійному листі зазначають відомості фінансового або матеріального характеру. Якщо банківські реквізити, номер ІВ організації — автора документа, адресанта записали на бланку листа в реквізиті «Довідкові дані про організацію», їх додатково зазначають і в тексті.

У деяких «гарантійках» заголовок обов’язковий. Щоб перевірити, чи правильно оформлений гарантійний лист для тендера, скористайтесь зразками.

 

Зразок гарантійного листа із заголовком

Зразок гарантійного листа без заголовка


«Гарантійку», якою підтверджують фінансові гарантії та виконання певних робіт підписують різні посадові особи.

Назви посад осіб, які підписують такі листи, мають відповідати фактичним назвам посад, які вони обіймають на момент підписання.

Підписувати лист і проставляти перед назвою посади прийменник за або правобічну похилу риску не можна. У разі заміщення керівника за наказом чи розпорядженням до найменування посади додають скорочення «В. о.».

Гарантійний лист: зразок

Читати статтю експерта

Коли потрібна печатка

Раніше гарантійні листи всі обов’язково засвідчували гербовою чи основною печаткою підприємства. Наразі ця вимога втратила актуальність — до Господарського та Цивільного кодексів України внесли зміни, що не зобов’язують суб’єктів господарювання використовувати печатки.

Якщо немає печатки організації, на прохання підписи керівника та головного бухгалтера на гарантійному листі можуть підтвердити нотаріально.

logo