Порядок організації та проведення закупівель: зразок

18 жовтня 2021
2812
Середній бал: 5 із 5

Уповноважена особа замовника лише узагальнює проект річного плану закупівель, затверджує його та оприлюднює в ЕСЗ. А ось визначають потребу в товарах/роботах чи послугах, перевіряють залишки товарів на складі та проводять моніторинг очікуваної вартості предмета закупівлі — ініціатори закупівлі. Щоб кожен з причетних до планування закупівлі виконував свою частину роботи вчасно, затвердьте «Порядок організації та проведення закупівель». Зразок документу, розроблений експертами, — у статті.


Положення/порядок організації та проведення закупівель — це внутрішній регламентувальний документ, який визначає механізм взаємодії в процесі планування та під час закупівель між відповідальними особами й зацікавленими структурними підрозділами замовника.

❗️ Як визначити очікувану вартість електроенергії: формула розрахунку + кейс

Порядок затверджує керівник організації замовника своїм розпорядчим актом. У Порядку, зокрема, необхідно прописати:

  • механізми взаємодії між структурними підрозділами під час планування та закупівель в організації;
  • відповідальність заінтересованих працівників, якщо вони не виконають або не належно виконають встановлені правила.

Документ має встановлювати:



Порядок організації закупівель замовника

    logo