Заповнюєте електронні поля за статтею 17? Обходьте ризики

22 квітня 2021
31
Середній бал: 5 із 5
експерт, упов­новажена особа ДУ «Професійні закупівлі»

Законодавець передбачив, що тендерну документацію (ТД) замовник оприлюднює в ЕСЗ разом з оголошенням про проведення відкритих торгів — заповнює поля в електронній системі. Розробники Prozorro подбали про таку можливість для замовника, зокрема, реалізували в ЕСЗ вимоги статті 17 Закону № 922. Однак технічно нині законодавча вимога втілена лише частково. Як діяти замовникам у перехідний період? Як перевірити в електронних полях, що немає підстав відхиляти учасника за статтею 17? Рішення — у статті.


Навчимо правильно відобразити дані ТД за статтею 17 в ЕСЗ, а також допоможемо уникнути ризиків.

Які законодавчі вимоги врахувати

Скласти, затвердити та зберегти документи з питань публічних закупівель, що визначає Закон № 922, — наразі це функції уповноваженої особи (УО) та тендерного комітету (ТК).

Увага! ТК у замовника може діяти лише до 1 січня 2022 року.

Тож ТД складає та затверджує протокольним рішенням УО/ТК. Цей документ може мати паперовий вигляд, а може й електронний — якщо це передбачають внутрішні Правила діловодства в організації.

У момент, коли УО оприлюднює ТД в ЕСЗ, вона вирішує, як саме відобразити потрібні дані. Вона може:

  • завантажити окремий файл з повною ТД;
  • завантажити окремий файл з частковою ТД і зазначити, що частина даних ТД відображена в електронних полях ЕСЗ. А далі — скористатися вже реалізованими полями та відобразити вимоги за статтею 17 в електронних полях.

Який із пропонованих варіантів варто обрати?

Як користуватися електронними полями

Коли заповнюєте оголошення про проведення відкритих торгів, можете побачити, що в ЕСЗ вже введені підстави для відхилення за частиною 1 статті 17. Тож лише оберіть спосіб, у який хочете отримати від учасника інформацію про відсутність підстав відхилити його тендерну пропозицію (ТП).

Наразі в системі реалізовані три способи підтвердити вимоги за статтею 17. Учасник може:

  • завантажити певний документ — Спосіб 1;
  • ввести в окреме поле інформацію — Спосіб 2;
  • встановити «галочку» навпроти твердження про відсутність підстав — Спосіб 3.

 Алгоритми дій за цими способами та ризики, які можуть очікувати на замовника під час кожного з них — далі.

Які вимоги прописати замовнику та як перевірити інформацію від учасника? 

Спосіб 1 «Документ»

Спосіб 2 «Заява»

Спосіб 3 «Галочка»

logo