Реєстрація на електронному майданчику

2 червня 2021
66
Середній бал: 5 із 5

Публічні закупівлі в Україні відбуваються у режимі онлайн за допомогою різних електронних майданчиків. Перший крок, який повинен зробити замовник, — пройти реєстрацію на одному з них. Алгоритм, як зареєструватися на майданчику для проведення закупівель, дізнайтесь у статті.


Як передбачено Законом про публічні закупівлі, організації-замовники здійснюють процедури закупівель/спрощених закупівель шляхом використання ЕСЗ – електронної системи закупівель. Таким чином, вам потрібно обрати один із майданчиків та пройти реєстрацію для подальшої роботи.

На прикладі майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» ми розглянемо, яким чином пройти реєстрацію та що при цьому потрібно врахувати замовнику.

Закупівлі до 50 тисяч: чи вмієте Ви працювати в ЕСЗ

Як зареєструватися на майданчику Прозоро

Реєстрація виконується поетапно, а саме:

  • заповнюються електронні форми;
  • перевіряються та підтверджуються реєстраційні дані: адреса електронної пошти, пароль;
  • проходиться верифікація чи авторизація за допомогою одного із передбачених законом методів.

Для успішної та швидкої реєстрації дійте за наведеним алгоритмом.

Етап 1. Відкрийте у браузері сайт майданчика.

У верхньому куті екрана справа ви знайдете кнопку «Увійти або зареєструватися».

Етап 2. Оберіть роль Замовника.

Етап 3. Вкажіть достовірну інформацію, включаючи:

  • країну реєстрації;
  • код за ЄДРПОУ;
  • головну організацію.

Етап 4. Оберіть відповідний тип замовника, що визначатиме доступність певних видів закупівель.

На цьому реєстрація першого блока завершена.

Етап 5. Перейдіть до заповнення наступного блока. Тут необхідно внести дані про особу, що буде підписувати договір.

На майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» процес реєстрації будується на:

  • укладенні договору – як в електронному, так і в паперовому вигляді;
  • подальшому приєднанні до нього одним з обраних методів авторизації.

Вказавши інформацію про уповноважену особу, напишіть у відповідних полях юридичну адресу організації.

Після цього потрібно буде вказати дані контактної особи, яка буде працювати із вашими закупівлями. Ця інформація також буде використовуватися для авторизації.

Увага! Не слід вказувати тут головну особу організації.

Обов’язково необхідно написати:

  • адресу електронної пошти, до якої маєте постійний доступ: на неї надсилатимуться сповіщення про події в системі;
  • номер мобільного телефону.

Етап 6. Ознайомтеся, погодьтеся з регламентом та дайте системі згоду на збереження та обробку персональної інформації.

Після перевірки правильності значень натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ».

Реєстрація на електронному майданчику
НАТАЛІЯ ЗАЄЦЬ,консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Як перевірити підстави за статтею 17 в переговорній процедурі закупівлі? Як обумовити у ТД спосіб підтвердження підстав за статтею 17? Яких вимог у ТД не можна встановлювати? Як перевірити наявність антикорупційної програми?

Етап 7. Отримайте код підтвердження реєстрації на мобільний телефон. Вкажіть його у відповідній формі на сайту майданчика.

Після цього ви отримаєте сповіщення про успішну реєстрацію та автоматично згенерований пароль.

Важливо! При першому вході у свій кабінет неодмінно змініть пароль.

Етап 8. Опинившись в електронному кабінеті, прочитайте сформований договір.

Етап 9. Пройдіть авторизацію.

На цьому етапі з вами зв’яжеться працівник центру підтримки «Держзакупівлі.Онлайн» та допоможе вибрати оптимальний метод авторизації.

На сайті «Держзакупівлі.Онлайн» можна авторизуватися:

  1. Роздрукувавши договір, підписавши його, наклавши печатку компанії та відправивши листа на адресу майданчика за допомогою пошти чи кур’єра. Кабінет активується одразу після отримання договору майданчиком.
  2. Завантаживши договір, підписавши його КЕП/ЕЦП та надіславши в електронному форматі на e-mail майданчика. Після перевірки експерт сайту активує ваш кабінет та надішле сповіщення. До речі, «Держзакупівлі.Онлайн» надає замовникам власний сервіс для підписання КЕП/ЕЦП.
  3. Затвердивши договір за допомогою фінансової ідентифікації.

Тренажер для успішного проходження тестування від Мінекономіки

Для фінансової ідентифікації необхідно сплатити 1 копійку на реквізити ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн». Цю копійку вам повернуть. Спеціаліст служби підтримки «Держзакупівлі.Онлайн» проконтролює активацію створеного акаунта за отриманими реквізитами.

Підсумовуючи написано, зверніть увагу, що замовникам доцільно заздалегідь враховувати дні, які доведеться витратити на поштові послуги. Окрім того, слід детально ознайомитися з особливостями роботи у створеному електронному кабінеті.

logo