Робота уповноваженої особи: як проводити закупівлі без помилок і порушень

4 лютого 2021
47
Середній бал: 5 із 5

Запрошуємо на онлайн-семінар для фахівців з публічних закупівель 12 березня 2021

Лектор:
Робота уповноваженої особи: як проводити закупівлі без помилок і порушеньНаталія ЗАЄЦЬ — консультантка з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ.
Досвід роботи: ГоловКРУ (нині Держаудитслужба); Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель); КМДА (як орган оскарження); КП «Житлоінвестбуд-УКБ» та ДП НАК «Нафтогаз України» (як замовник)

Робота уповноваженої особи: як проводити закупівлі без помилок і порушень

ПРОГРАМА:

1. Що потрібно для того, щоб вдало розпочати закупівлю

1.1. Як організувати роботу УО, щоб дотримати вимог Закону

1.2. Які вимоги до електронного підпису врахувати

1.3. Яку персональну інформацію вносити до ЕСЗ

1.4. Якими документами та як оформляти рішення

1.5. Як і скільки зберігати документи, що стосуються закупівель

1.6. Як і від кого отримувати інформацію про потребу, формувати та вносити зміни до річного плану закупівель 

1.7. Що врахувати, коли визначаєте предмет закупівлі, щоб не допустити порушень

1.8. Як правильно визначати очікувану вартість та як її обгрунтовувати, щоб не порушити рекомендацій уповноваженого органу та вимог Держаудитслужби

1.9. Які вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю не можна порушувати і чому

1.10. Як придбавати товари у Прозорро Маркет:

  • до 50 тисяч
  • від 50 тисяч до становлених порогів

1.11. Коли можна закуповувати без застосування електронної системи

Вебінар "Поділ предмета закупівлі: практичні рішення, що допоможуть уникнути проблем"

2. Як провести спрощені закупівлі без порушен

2.1. Які вимоги до проведення спрощених закупівель встановив законодавець

2.2. У яких випадках можна не застосовувати спрощеної закупівлі

2.3. Як правильно розрахувати строки під час спрощеної закупівлі

2.4. Яку інформацію вказувати в оголошенні та вимогах до предмета закупівлі

2.5. Коли і як відповідати на звернення учасників

2.6. Які проблеми можливі на етапах перевірки пропозицій учасників, визначення переможця та як їх врегулювати

2.7. Що врахувати, коли укладаєте договір та вносите до нього зміни

2.8. Як відзвітувати про спрощену закупівлю

3. Як правильно проводити відкриті торги

3.1. Що врахувати в умовах тендерної документації

  • кваліфікаційні критерії до учасників
  • реалізація вимог статті 17 Закону
  • інші умови тендерної документації
  • забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
  • проєкт договору

3.2. Коли ліпше оголошувати відкриті торги

3.3. Як взаємодіяти з учасниками під час подання тендерних пропозицій

3.4. Що треба знати під час розгляду пропозицій учасників:

  • аномально низька ціна
  • коли можна врахувати дозавантажені/виправлені документи/інформацію
  • перерахунок ціни після аукціону

3.5. Що врахувати, коли визначаєте переможця процедури закупівлі:

  • нові підстави відхилення тендерних пропозицій
  • відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
  • оскарження під час процедури

3.6. Як укласти договір про закупівлю, щоб уникнути ризику визнання його нікчемним:

  • перевірка документів переможця
  • зміна умов договору під час/після підписання
  • оприлюднення інформації в електронній системі закупівель
Вебінар "Поділ предмета закупівлі: практичні рішення, що допоможуть уникнути проблем"
4. Що потрібно, щоб застосування переговорної процедури закупівлі не визнали порушенням

4.1. Коли можна застосувати переговорну процедуру закупівлі

4.2. Яке обгрунтування підготувати та яку інформацію зазначити в ЕСЗ

4.3. Коли та як вимагати документальне підтвердження щодо:

  • кваліфікації учасників;
  • реалізації положень статті 17 Закону;
  • дозвільних документів учасників

4.4. Що врахувати під час проведення переговорів з учасниками

4.5. Яку і коли інформацію оприлюднювати в електронній системі закупівель

4.6. Що врахувати під час укладення договору про закупівлю

5. Що варто врахувати у разі контролю закупівель та яка відповідальність за порушення під час закупівел

5.1. Як взаємодіяти з АМКУ у разі оскарження

5.2. Чому потрібно обов’язково виконувати рішення органу оскарження та як це робити

5.3. Чому варто надавати роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівлі 

5.4. Як діяти, якщо не згодні з порушеннями, зафіксованими у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 

5.5. Яка відповідальність очікує за порушення законодавства в сфері закупівель



Вебінар "Поділ предмета закупівлі: практичні рішення, що допоможуть уникнути проблем"

Слухачі семінару отримають:

  • онлайн-трансляцію навчання
  • презентацію в електронному вигляді
  • онлайн СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у заході
  • консультації від спікера та можливість ставити запитання

Увага! Запис семінару проводитись не буде.

Вебінар "Поділ предмета закупівлі: практичні рішення, що допоможуть уникнути проблем"

✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube

Для безперешкодного перегляду трансляції радимо скористатися браузером Google Chrome та переходити на трансляцію за посиланням у листі, який ви отримаєте перед початком вебінару 

Відповіді на Ваші постійні запитання:

  • Сертифікат з’являється на сторінці вебінару після того, як зареєстрований учасник перегляне вебінар. Зареєстрований учасник САМОСТІЙНО скачує сертифікат. Ми не надсилаємо сертифікати. 
  • Всі дані до сертифікату підтягуються автоматично з профілю зареєстрованого учасника. Тому, якщо Ви дивилися вебінар разом з колегою і він хоче отримати сертифікат на своє ім’я — йому потрібно зареєструватися.
  • Усі зареєстровані учасники можуть дивитися відеозапис вебінару після його завершення.

Пишіть у коментарях ​Ваші запитання до лектора, на вебінарі спробуємо дати відповідь ✎

УВАГА! 

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими. 

logo